5 Domowych Sposobów Na Przewlekłe Zaparcia

Co jeść na przewlekłe zaparcia? Jak raz na zawsze uwolnić się od ciężkich i wieloletnich zaparć, wzdęć, gazów i bolących hemoroidów?

Tutaj piszę, co naprawdę działa na zaparcia >>>

Już za minutę pokażę Ci listę 5 skutecznych produktów spożywczych na problemy jelitowe. Poprawiają one pracę jelit, regulują oddawanie stolca, działają przeczyszczająco i uwalniają od uciążliwych wielodniowych zatwardzeń?

 

Jak sprawdzić, czy choruję na zaparcia?

 

Jeśli nie można załatwić się przez 2 – 7 dni, to ewidentny przykład zaparcia.

Ale, czy stolec raz dziennie to zaparcie?

Niestety tak!

Wyjaśnię Ci posługując się cytatem z książki Giennadija Małachowa “Oczyszczanie organizmu”. Małachow to światowy ekspert żywienia i autor książek o zdrowiu, które sprzedały się w nakładzie ponad 20 milionów egzemplarzy.

Oto, co pisze:

„Brak stolca od 24 do 32 godzin należy uznawać za zaparcie.

Obłożony język, nieświeży oddech, nagłe bóle głowy, zawroty głowy, apatia, senność, uczucie ciężkości w dolnej części brzucha, bóle i kruczenie w brzuchu, brak apetytu, drażliwość, mroczne myśli, wypróżnienia wymuszone, niecałkowite – to oznaki zaparcia”.

Prawidłowo powinno się oddawać stolec 1 – 2 godziny po każdym posiłku.

To znaczy jemy dwa posiłki dziennie i mamy dwie wizyty w toalecie. Jest to oznaką idealnej pracy jelit.

I dalej na 62 – 63 stronie czytam:

“Ale i przy regularnym wypróżnieniu większość ludzi cierpi na ukryte rodzaje zaparcia.

W rezultacie nieprawidłowego odżywiania z dużą zawartością skrobi, pokarmem gotowanym, pozbawionym witamin i składników mineralnych (…)przechodząc przez jelito grube zostawia na jego ściankach warstwę  kału – “osad”.

Odkładający się w fałdach jelita grubego “osad” tworzy przy odwodnieniu (przecież tam jest wchłaniane do 95% wody) kamienie kałowe”.

Przy nieprawidłowym odżywianiu w jelitach stopniowo dzień za dniem, gromadzą się toksyny, złogi, kamienie kałowe i chorobotwórcze drobnoustroje oraz pasożyty.

I to jest prawdziwa przyczyna zaparć, wzdęć, gazów i bolesnych hemoroidów.

 

W 3 dni możesz pozbyć się przewlekłych zaparć

 

Jeśli cierpisz na uciążliwe zaparcia mam dla Ciebie bardzo dobrą wiadomość. Możesz pozbyć się tego kłopotliwego problemu już w 3 dni, a nawet szybciej.

Wystarczy, że zastosujesz tę jedną rewelacyjną metodę oczyszczania organizmu z chorobotwórczych toksyn i złogów jelitowych.

Gwarantuję Ci 100% efektu.

Do łagodzenia zaparć, wzdęć, gazów i hemoroidów, użyj najlepiej naturalnej żywności o działaniu przeczyszczającym. Zapomnij o chemicznych środkach przeczyszczających.

Twoje zdrowie jest najważniejsze.

Tutaj przygotowałem dla Ciebie do pobrania DARMOWY PRZEWODNIK DIETETYCZNY.

 

Oto lista 5 skutecznych produktów, czyli domowych sposobów na skuteczną walkę z zaparciami i problemami jelitowymi

 

Jeśli będziesz jadł je regularnie i codziennie w Twojej diecie znajdzie się kilka z tych produktów, szybko zapomnisz o zaparciach.

Czyste i wypróżnione jelita sprawią, że przez cały dzień będziesz czuł się rześko i miał energię do pracy. Dzięki całkowitym i regularnym wypróżnieniom będziesz czuł komfort i lekkość w Twoim brzuchu.

Oto lista 5 produktów spożywczych na zaparcia:

 

 

 

# 1: Śliwki

 

Suszone śliwki są dobrym źródłem błonnika pokarmowego.

Błonnik jest częścią owoców i warzyw, których enzymy w organizmie nie mogą strawić, a zatem nie są wchłaniane do krwiobiegu. W rezultacie włókno pozostaje w okrężnicy, gdzie pochłania wodę i zmiękcza stolec.

Zapobiegając w ten sposób zaparciom.

Oprócz błonnika, śliwki zawierają łagodne środki pobudzające okrężnicę, które wywierają dalsze korzystne działania w jelitach.

Jedz dużo suszonych śliwek, gdyż mają dużo korzyści zdrowotnych i są zbawienne na uciążliwe zaparcia.
Świetnie sprawdzają się śliwki moczone na noc w naturalnym kefirze. Wypij kefir i zjedz śliwki.

Zobaczysz szybko efekty!

 

 

 

# 2: Woda

 

Chociaż nie jest to żywność, woda jest zawarta w tej liście ze względu na jej kluczową rolę w zapobieganiu zaparciom.

Bez odpowiedniego spożycia wody dieta bogata w błonnik nie będzie w stanie stymulować jelit i poprawiać eliminacji odpadów.

W rzeczywistości niedostateczne spożycie wody w połączeniu z dietą bogatą w błonnik może mieć przeciwny skutek i powodować u Ciebie zaparcie.

Większość ekspertów zaleca picie co najmniej 8 szklanek wody dziennie, ale jeśli dieta jest bardzo bogata w błonnik, organizm może potrzebować jeszcze więcej wody. Również upał i aktywność fizyczna zwiększają zapotrzebowanie organizmu na wodę.

Zalecam Ci pić dziennie 3 – 5 litrów czystej wody.

 

 

 

# 3: Szpinak

 

Liście szpinaku pomogą Ci w utrzymaniu zdrowia jelit.

Szpinak jest doskonały dla zdrowia i jest ważnym warzywem dla każdego cierpiącego na zaparcia. Uważany jest za jedno z najlepszych warzyw w całym przewodzie pokarmowym.

Uważa się, że jest wysoce skuteczny w oczyszczaniu i regeneracji przewodu pokarmowego.

Jednym ze składników wzmacniających zdrowie jelit zawartych w szpinaku jest magnez, który wydaje się niezbędny do prawidłowej perystaltyki jelit .

Niedobory magnezu są powszechne w krajach, w których spożywanie przetworzonej i rafinowanej żywności jest codziennością.

Również intensywne rolnictwo może zmniejszyć zawartość magnezu w pokarmach roślinnych poprzez zubożenie gleby w ten ważny minerał.

 

 

 

 

# 4: Siemię lniane

 

Te małe nasiona o przyjemnym orzechowym smaku są bardzo skuteczne w łagodzeniu zaparć i wzdęć.

Jedno z badań wykazało, że zdrowi dorośli, którzy włączyli siemię lniane do swojej diety, doświadczyli około 30% wzrostu wypróżnień po czterotygodniowym okresie próbnym.

To odkrycie jest poparte innym badaniem z pacjentami, którzy cierpieli na zespół jelita drażliwego (charakteryzujący się zaparciem): po upływie trzech miesięcy ci pacjenci, którzy spożywali siemię lniane doświadczyli znacznego zmniejszenia zaparć, wzdęć i bólu.

Aby czerpać większość korzyści z nasion lnu, należy je zmielić przed dodaniem do żywności (elektryczne młynki do kawy są doskonałe do mielenia nasion lnu).

Dodaj taki proszek do zup, płatków, koktajli itp.

Zmielone siemię lniane możesz również moczyć w wodzie, aby wydzieliło śluz. Potem wypij je na czczo rano i wieczorem.

 

 

 

# 5: Kefir naturalny

 

Naturalny kefir zazwyczaj zawiera bakterie Lactobacillus acidophilus i / lub Bifidobacterium bifidum (lub L. acidophilus i bifidum, w skrócie).

Te probiotyczne bakterie żyją w przewodzie żołądkowo-jelitowym, gdzie wspomagają trawienie i zwalczają przerastanie szkodliwych bakterii.

Naturopaci często zalecają jogurt probiotyczny osobom z zespołem jelita drażliwego (IBS-C) z przewagą zaparć, powszechnym zespołem trawiennym charakteryzującym się zaparciem oraz wzdęciami, bólami brzucha i skurczami.

Regularne spożywanie owoców, warzyw i domowego kefiru z mleka od krów jedzących trawę, może zdziałać cuda w Twoich jelitach.

W kilka tygodni odbudujesz korzystną florę jelitową i pozbędziesz się patogennych mikroorganizmów, które wytwarzają gazy i powodują u Ciebie wzdęcia.

 

Co jeszcze możesz zrobić, aby szybciej pozbyć się zaparć, wzdęć, gazów i hemoroidów?

 

Na następnej stronie piszę o nowej przełomowej metodzie na zdrowie.

Odkryjesz tam sekrety jak w 100% naturalnie i bezpiecznie oczyścić organizm z chorobotwórczych toksyn, złogów i metali ciężkich.

Jak mieć jelita zdrowe jak u dziecka.

Jak zatrzymać, a nawet cofnąć procesy starzenia się i wyglądać o 5-10 lat młodziej.

Kliknij przycisk poniżej, aby przejść do następnej strony.